Strona używa plików cookies w celach: (a) identyfikacji Cię jako osoby zalogowanej w naszym sklepie internetowym i pokazywania, że jesteś zalogowany, (b) zapamiętywania produktów dodanych do koszyka w celu złożenia zamówienia przez Ciebie, (c) zapamiętywania danych z wypełnianych formularzy zamówień, ankiet lub danych logowania do naszego sklepu internetowego, (d) obsługi Twojego konta w sklepie internetowym, (e) personalizacji i dostosowania reklam i treści do Twoich potrzeb, (f) statystycznych. Warunki przechowywania tych plików możesz określić w swojej przeglądarce. W razie korzystania ze strony bez zmiany tych ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Zapoznaj się z informacjami na temat plików cookies przed rozpoczęciem korzystania z naszej strony, klikając w ten link, a następnie jeżeli zgadzasz się na ich użycie kliknij "ZGADZAM SIĘ"

ZGADZAM SIĘ

GWARANCJE I REKLAMACJE

Wszystkie dostępne w sklepie towary objęte są dwuletnią gwarancją producenta.

Koszt dostawy oraz odesłania nie podlegają zwrotowi.

Jeżeli towar dostarczony jest przez firmę kurierską zamawiający powinien sprawdzić stan ilościowy oraz jakościowy przesyłki; czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.

Powyższa procedura stanowi podstawę do reklamacji.

 Jeżeli towar dostarczony jest przez firmę kurierską, kupujący powinien sprawdzić stan ilościowy i jakościowy przesyłki oraz to czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, sporządzony w obecności kuriera protokół szkody ułatwia dochodzenie roszczeń w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i przyspiesza postępowanie reklamacyjne z tego tytułu.

Kupujący może kierować reklamację na adres mailowy sklep@mandallin.pl, lub telefonicznie pod numerem tel. 48/503 177 233, 48/513 160 828, lub przesłać na adres siedziby Mandallin Sp.j. ul. Skłodowskiej – Curie 73, 87-100 Toruń lub też złożyć osobiście w salonie firmowym Galeria AMC przy ulicy Lelewela 33 lokal nr 22.

UWAGA! Do reklamacji należy załączać zdjęcia przedstawiające przyczynę reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez firmę Mandallin Nahajowscy Sp.J. w ciągu 14 dni. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa będzie niemożliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

WAŻNE! Przy dokonaniu zwrotu towaru proszę podać numer faktury VAT lub paragonu. Zaopatrzenie zwracanego towaru w paragon lub fakturę VAT w prosty sposób dokumentuje fakt sprzedaży towaru i umożliwia natychmiastowy zwrot zapłaconej ceny.


Nowe produkty

Najczęściej kupowane