GWARANCJE I REKLAMACJE
Wszystkie dostępne w sklepie towary objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
Jeżeli towar dostarczony jest przez firmę kurierską zamawiający powinien sprawdzić stan ilościowy oraz jakościowy przesyłki; czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
Powyższa procedura stanowi podstawę do reklamacji.
Jeżeli towar dostarczony jest przez firmę kurierską, kupujący powinien sprawdzić stan ilościowy i jakościowy przesyłki oraz to czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, sporządzony w obecności kuriera protokół szkody ułatwia dochodzenie roszczeń w zakresie uszkodzeń oraz ubytków powstałych w czasie transportu i przyspiesza postępowanie reklamacyjne z tego tytułu.
Kupujący może kierować reklamację na adres mailowy reklamacje@mandallin.pl lub przesłać na adres siedziby Mandallin Sp.j. ul. Skłodowskiej – Curie 73, 87-100 Toruń lub też złożyć osobiście w salonie firmowym Galeria AMC przy ulicy Lelewela 33 lokal nr 22.
UWAGA! Do reklamacji należy załączać zdjęcia przedstawiające przyczynę reklamacji. Reklamacje zostaną rozpatrzone przez firmę Mandallin Nahajowscy Sp.J. w ciągu 14 dni. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa będzie niemożliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
WAŻNE! Przy dokonaniu zwrotu towaru proszę podać numer faktury VAT lub paragonu. Zaopatrzenie zwracanego towaru w paragon lub fakturę VAT w prosty sposób dokumentuje fakt sprzedaży towaru i umożliwia natychmiastowy zwrot zapłaconej ceny.